iremnurkilic Merhaba arkadaşlar ayın 7’sine gün aldık genel anesteziyle sezeryan olacağım Allah’ın izniyle🥰 çok az kaldı heyecan doruklarda🙈 sizlerin tarihleri ne zaman ve ne şekilde doğum yapacaksınız💕
Mrwemn serpil8 iremnurkilic sezeryan gunu hangi haftalarda netleşiyor kizlar? 34 olduk biz kontrolümuz 36. Haftada bugune kadar ne dogum tarihi nede doğum sekli konuşmadık merak ediyorum.
serpil8 Mrwemn 38+5 şuna Bugün belli oldu bebek iri olduğu için spinal sezeryan olacağım. Doktorum kabalada girmediği için 7agustosa bekleyelim en son olmazsa sezeryan dedi.
iremnurkilic Mrwemn 37+3 haftalığız canım ben kendim sezeryan istedim isteğe bağlı yani o yüzden günümüz kesinleşti. 38’e girince alıyolar zaten sezeryan olursa. Normal doğum 40 haftaya kadar gidebiliyor
Karadenizf Mrwemn bana 36 da gittiğimde 37+4 e gün verdi o gün çatıya bakıp normal doğuma uygun musun bir bakalım demişti. Muhtemelen 37 bittiğinde çatı muayenesi yapacak ve normal doğuma uygun / değil şeklinde yorumlayarak doğum şeklinizi netleştirecektir
Neslihanbgrhngs serpil8 banada bebek iri gidiyor sezeryan olacak bu gidişle dedi 🤷🏻♀️ Ne kadar bebeğinizin kilosu ve kaç haftalıksınız şuan ☺️