Kasıklarımda 3 gündür bir acı var sebebini anlayamıyorum özellikle sol kasığımda yatarken sağdan sola dönerken falan acıyor size de oldu mu böyle? Rahim büyüdüğü için olabilir mi? Daha 3 gün önce doktpra gittim detatlı ultrasona herhangi bir şey görmedi doktor