Özgü hanımda kuzenim doğum yaptı. Yengem de Haldun beye yıllardır gider Dr dan yana değil de hastane biraz yetersiz. Korkutmamak adına yazmiyim ama acaba hastane konusunda bir kez daha mı düşünseniz 😇
Ben de kalpten gitmiştim acile ama müdahale edilememişti Dr yok gibi saçma bir bahane ile