Merhaba bayanlar Adana şehir hastanesine gidiyordum baştan beri kontrollerim için bebeğim tersmiş doktor sezeryanı biz yapamayız dedi pandemi hastanesi olduğu için dedi 40 a kadar bekleriz anca acil durum olursa yaparız dedi başka bir hastane önerdi varmı yeni şehir hastanesinde sezaryan doğum yapan