mcmc34 2 aylık serklajlıyım, ne yaparsam yapayım o enfeksiyon gitmiyor. İnanılmaz dikkat ediyorum, çamaşırımı sürekli değiştiriyorum, tuvaletim kendime özel benden başkası kullanmıyor eşim bile ve her gün çamaşır suyuyla yıkıyorum. Her sabah kalktığımda ve her akşam yatmadan önce duş alıyorum özel bölgemi kuru tutmaya çalışıyorum. Arada bir kendi yaptığım elma sirkesiyle (2 litre suya 5 kaşık civarı koyuyorum) bir bez yardımıyla yine mikroplar vs ölsün diye Doktorumun tavsiyesiyle yapıyorum ama YOK 😣 ne yaparsam yapayım o enfeksiyon var. 3 gün geçerse 4. Gün geri geliyor. Akıntım hep oluyor, ama progestan kullanıyorum fitil olarak onun akıntısı oluyor.