Kizlar araba ve bebek arabasi hakkinda ne dusunuyodunuz herkes baston al cok pratik kolay diyor 150 tl civari ucuz bide sadece puset al oda kullanisli diyolar oda 150 civari travel sistem alma diyorlar bide odam kucuk besik konusunda ne dusunuyosunuz 1 yasinda odasina alip orda tek kisilik yataginda yatirmayi planliyorum bir yasina kadar yatabilcegi kucuk bi besik onerisi olan onada park iyi kullanisli diyorlar sizce benim gibi dusunceleri olan bide atlet ve sudyen de almasan olur diyenler var ilk gebelik onlar kaldi bi tek alsam mi almasam mi bilemedim o tarz seyleride pek sewmem yani nasil giycem ama iyise alirim diyorum kafam karisik😂😂🤷🏻♀️🤷🏻♀️