Meriz Merhaba anneler. 24uncu haftadayiz kanim baya düşük cikti bugün ki tahlil sonuçlarında. Doktor başlıktaki ilaci günde 2 defa almami soyledi fakat sabah ac karinla alinca midem bulaniyor geri çıkarıyorum. Tok karinla alip faydasini gören var mi? Ya da siz ne sekilde kullandiniz? 🙇🙇
Deletedmom35 Meriz merhaba aynı ilacı içiyorum sabah 1 aç karın içiyorum cnm İlk içtiğim ay tok içtim üzerine tok yazmıştı eczacı snr alışımda aç yazmış aç içtim 😄 ikiside yaradı valla bebişimin maşallahı var 😊
Ikinciyibekliyorum Meriz bende 2 ayı gecti kullaniyorum. Eczacı tok karnina sabah 1 yazmış üzerine hep o şekilde aldim. Gecen hafta tahlil oldum hayet normale dönmüş.ama devam edelim drdi doktorum ac karnina dedi. Nasıl yani hep ac mi alacaktık dedim evet tok mu alıyordun dedi. Evet dddim eczaci oyle yazmis. Ac alacaksin dedi. Ama tahlilim gayet iyi cikti sikinti yok . Tok aliyorum valla bende sabah sabah istifra edemem tok ta alan var acta 🙂
Retina Meriz aç karnına daha etkili galiba ben vc ye kalkıyodum sabah 6 gibi o sıra içip yatıyodum midem bulanmıyodu. Gecede yatarken içiyodum
Meriz Ay kizlar ya cok sağolun acken midem bulanıyor tok alsam daha iyi diye düşündüm faydasinu görmüşsunuz cok guzell 😇🙇❤
MasalAlparslanMom Meriz kahvaltıdan 3saat sonra . Yemeklerden en az 1 saat önce içilmesi şartıyla. Ve ilacı içtikten sonraki öğünde süt ve süt ürünleri tüketilmezse etkisi olur deri doktor. Ki ben günde 1kez kahvaltıdan 3 saat sonra içenlerdenim
Gmst Meriz ben de sabahlari acken aliyodum sonra tiroid hapi geldi sabah ac karnina. Simdi gyno gece yatarken iciyorum doktorumun demesiyle tabi. Icip uyursan belki hissetmezsin. Istersen bi danis doktoruna
Ikinciyibekliyorum Meriz geçe sorun yok canim ama bu seferde mide yanmasına reflüye sebeb olabilir . Bebek büyüdükçe zaten midene bastı yapacak ilac alip yatma miden yanar . Hamilelikte gece yatarken ilac almaýi pek fazla önermiyor doktorlar. Sindirimi daha zor gece. Yemekten 2 3 saat sonra al 9 gibi yatana kdr 2 3 saat gecer .
Alparslan Meriz canım bende 24 haftalık hamileyim benimde baya düşük cıktı kanım 18 haftalar doktor senin dediğin ilacı günde 2 adt kullan ac karna demişti ben de sıkıntı olmadı içtim sonra başka bi doktor degişikliği yaptım o doktor da görünce bana FERRO SANOL DUODENAL adı olan kan ilacı nı verdi hem dedi bunu tok karna kullanabilir sin kaç haftadır tok karna içiyom memnunum doktoruna söyle cnm degiştirsin kansızlık dogumda risk oluştururmuş doktor sana kan takabiliriz degerin yükselmezse dedi dogum sonrası😔
Aysehatun Meriz ben aç karnına alıyorum canım doktorum öyle söyledi kahvatıdan önce içiyorum çünkü başka ilaçlarım vitaminlerimde var tok karnına
Bizartik5kisiyiz Kan ilaclari kesinlikle ac karnina icilir,ve ya yemeklerden iki saat sonra yaklasik 1.5 aydir bende kullaniyorum. Gunde 1 kez. Bendr mide bulantisi yapmıyor fakat kesinlikle kilo yapiyor 😁😁
Retina Bizartik5kisiyiz bende kilo yapmadı ama kan değerlerimi baya iyi topladı.kan değerleri çok önemli bazı insanlar ilaç kullanmama şerrine başlamıyor ilaca sonra sıkıntı yaşıyorlar.
NihalDemirciakr Meriz bende aynı ilacı kullanıyorum günde 1 tane yeterli geldi bana kahvaltıdan 2 saat sonra kullanıyorum 2 saat öncesi ve sonrası süt çay asitli içecekler kullanmazsanız faydasını görürsünüz 🙏🌸
Efebilal Meriz canım ben gece yatmadan iki saat önce içiyorum sabah tok içtiğim zaman bulantı falan yapıyordu şimdi rahatım öylede deneyebilirsin
Bhr Meriz tok karnada kullanabilirsiniz. Ben 36 haftalık oldum. 13 haftaliktan beri tok karna içiyorum. Allaha şükür bir sıkıntı yok.