Merhaba kızlar. İlk kızımın ismi Asel. Genel olarak herkes biliyor. Cennete akan bal ırmağı anlamı. İkinci kızımıza eşim Hazal ismini istiyor. Bende beğeniyorum uyumlular ama Kuran’da geçsin istiyorum yine. Diyorum ki Beyza Hazal olsun yani iki isim. Beyza da Kuran’da beyaz temiz günahsız anlamını taşıyor. İki isim biraz zor kullanılıyor ama artık olmayan da yok 😄 sizce Beyza güzel mi uyuyor mu ? Başka isim önerisi olan varsa yazarsanız çok mutlu olurum 🤗😌