Elifdemir27 Hanımlar acil yardım randevu alamiyorumdoktorum Perşembe gel demisti geçen carsambadan beri randevu vermediler bugünde 11 Ağustos diyor napmaliyim devlet hastanesi randevusuz içeri bile almiyorlar
icegul Elifdemir27 doktorun izinde olabilir ya da randevuları dolu olabilir. Benim doktorum da izinde 1 aydır randevu almaya çalıştım ama çıkmadı. Bende başka doktora aldım bu seferlik.
Meriwa Elifdemir27 perşembe gel dediyse direk gidin beni çağırmıştınız hocam sıra vermiyorlar de o yardımcı olucaktır bende her hafta gidiyorum sıra bulamıyorum gel sekreterden nts kaydı oluştur sonra gene uğra diyodu canm öyle hallettim
61Aysen Elifdemir27 doktorun sabitmi devlette doktrlar degisiyo genlde surekli baska bi doktora al hangi şehir
Elifdemir27 Bebislerimiz numarassi yyok intgrami yok facesi yok sosyal olarak tüm doktorlara ulaşılıyor ama bu doktor yok bu gittiğimde numarasını alırım belki benim gebeligim skntili çünkü heran korkuyorum birşey olcak diye
Elifdemir27 icegul daha geçen çarşamba gittim kemdisi bakıp söyledi Perşembe gel diye randevusu doluymuş ama 182 kaç. Gunddur ggozukmuyor sdaha sonra arayın diyodu bugünde 11 i dedi hastanede sağolsun bir haftadır arıyorum ddaha yeenice acti
Elifdemir27 Meriwa mecbur öyle yapicam bu virüsten dolayı kapiddan dahi almiyolar hastaneyi aradım durum bu doktorum çağırmıştı diye 11 ine randevu verebilirim ancak diyo
Elifdemir27 61Aysen iki defa bu doktora gittim değiştirmek istemiyorum zaten randevu başka bidoktora bbile yok
Meriwa Elifdemir27 siz gene 11 ine alın bide e devletden mhrs kısmına girin ordan randevu almaya çalışın vermiycektir ama biri iptal ederse msj geliyor size ben hep öyle kıl payı aldığım cok oldu
Elifdemir27 Kanda pıhtılaşma varmı yok mu bilmiyorum ama iki düşükten sonra doktorum ppersembe gel hem kalp atimini alalım hemde iğneye başlayalım demişti ondan tedirgin oldum
Tatlianne_ Elifdemir27 bence özele gitme şansınız varsa oraya gidin bir seferlik çünkü madem pıhtılaşma dan şüpheleniyorsanız bekletmeye gelmez asla benim 6 haftada kalbi durmuştu mesela o yüzden iğne tedavisine başlamanız gerekir bence özele gidin
61Aysen Elifdemir27 Anladm sabh erkendn gidip sıra alirsn muayene olabilrsn hasta kabulede doktorun adi ver ona sırs versnler randevusu dolu olsa bile sırayla bakiyodr karisik baskiyolr zaten
icegul Elifdemir27 mhrs randevu yaz googla ben hep ordan bakıyorum. Sürekli kontrol ediyorum randevu var mı diye. Telefonla uğraşmıyorum hiç. Hep internetten aldım
Elifdemir27 Tatlianne_ eşim fabrika işçisi önümüz kurbban ikramiye yi fgectim normal maaşları bile doğru düzgün yatmıyor bizde gitmeyi çok istiyoruz ama olmayınca olmuyo
Tatlianne_ Elifdemir27 Anladım canım Allah yardımcın olsun inşallah. Sağ salim alırsın bebeğini kucağına
Gamzemesee Elifdemir27 canm ben devlette muayene oluyorum doktorum bana persembe gunu icin mutlaka gel dedi.kendide randevu sistemini bildgi icin sekreteri bi kagida tarih yazdi kasesini basti verdi onla gitcem bu 1. 2 side 12 haftamda ne ramdevum vardi ne biseyim ikili testim geciyo randevu vermiyolar dye gttim aldilar sagolsunlar
icegul Gamzemesee randevusuz 2li teste mi girdiniz 😊 iyiymiş . Banada randevu yok dediler dolu dediler. Bende vazgeçtim yaptırmaktan
Gamzemesee Bu arada bende marastayim afsinde yani hemen hemen yasam sartlari kalitesi bakimndan ayni sehirler
Elifdemir27 Gamzemesee bende marastan antepp e. Taşındım yeni burdaki doktor ordakinden iyi cana yakın ilgili ama marasdaki kan alma olsun veznedekileer olsunn daha insan kan. Sonuçları 3 u geciyo cikmmasi tek iyi yanı. Ddokktor gerçekten. İyi
Gamzemesee Elifdemir27 sen ogle arasindan hemen snra gtmeye cals direk sekreterinn yanina konus alirsa alirlar zaten boyle boyle demstnz ama randevu vermediler 3 hafta snraya atyolar falan de onlarda anlarlar insan halinden danismaya gtme bile randevusuzu almaiyoruz dyip geri ceviriyolar