Merhaba hanımlar… Ssvd adayıyım ilk doğumumda suni sanciyla 13 saat sanci cektim ona rağmen acilma ilerlemeyince acil sezaryen alindim. 9 yıl geçti aradan simdi normal doğum istiyorum ama bu gebeliğimde ilk gebeligimdeki gibi ilerliyor ne yazık ki.. 39+5 olduk ne acilmam var ne sanci ne nişan . Normalde 41. Haftaya kadar bekleyecektik kendi gelsin diye ama Bebisin kilosu 3700 gösteriyordu dün… hadi usg cihazının yanılma payı olarak 3500 sayalım onu dedi dr haftaya beklersek 41. Haftada 4 kg i bulur bu da normal doğumu zorlar dedi. Ondan dolayi çarşamba akşamı rahmime balon kateter takacaklarmis, 4 cm kadar acilma sağlanırsa balon kendiliğinden düşüyormuş. Suni sanci vermek istemiyorum bu tekniğin riski daha az dedi ssvd icin. Araştırdım ama hiçbir net bilgiye yada tecrübe edene rastlamadım. Açıkçası korkuyorum ve kararsızım sonu yine acı çekip çekip sezaryene gidecek diye. 41.Haftayi mi beklesem yada yarın gidip balonu taktırsam mi kafam çok karışık?
Sizlere danışmak istiyorum bu yontemi duyan, deneyen yada çevresinde bu şekilde balon taktirip da açılması olan oldu mu ??
Allahim hepimize hayırlı, sağlıklı şekilde evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin🙏🏻