Esmagnc Merhaba bugün ayrıntılı ultrasona girdim göbek kordonunda 3 tane damar olması gerekirken 2 damar varmış.Başına böyle bir şey gelen varmı erken doğum yada zayıf doğum olabilir normal de olabilir dedi .Bilgisi olan bilgilendirebilir mi acaba 😔
Kivanclimerve Benimde 2 damarimda centik varmis kan akisi azmis 😕ayrintilida ogrendim..sag salim aliriz insallah kucagimza
MedineDinztrk Kızlar benim de kan akıl hızı yavaştı tek sıkıntımız 41haftada doğum yapmama rağmen bebek 2770 doğdu ama sağlığımız yerinde çok şükür korkmayın dua edin