Yelizrojin Arkadaşlar lütfen yardımcı olun ilk gebeliğim.ben sabah lavaboya gittim çıktım biraz ayakta durdum bir an rahmimde baloncuk patlaması gibi bi şey hissettim ve iç çamaşırım baya ıslandı suyum mu geldi acaba yoksa başka bi şey mi ?
yamacalimoms Yelizrojin Bacaklarından su akar tarzında olması lazım ve rengi beyaz olacak içtiğimi su gibi.Kac haftalıksin?
Ahsenn031013 Yelizrojin illa şarıl şarıl gelmesine gerek yok arkadaşımda az ve sık sık suyu gelmişti ve ilk anlattığın tarzdaydı
Yelizrojin yamacalimoms 38+4 ya bir an bi baloncuk patlaması gibi bi şey hissettim ondan sonra tutamadım ıslandım ama böyle bacaklarımdan akacak kadar değil sadece iç çamaşırımın hepsi ıslandı
Mihre Yelizrojin Stres yapmayın ilk önce bebek etkilenmesin.Eğer normal doğum olacaksa duşa girin bir rahatlayın,hazırlıklarınızı yapıp hastaneye gidin.Çok da vakit kaybetmemek gerekir çünkü suyun tamamı bittiyse enfeksiyon riski oluşuyor. Hayırlı olsun şimdiden🥰