Arkadaşlar 35 haftalıkken Dr gittigimde bebeğin 3.150 gram olduğunu soyledi.bugun 37 haftalik olduk sezeryan icin gun almaya gittiğimde bugun bebegin 3 kiloya yakin olduğunu söyledi tabi bunlar farkli farkli dr.devlet hastanesi olduğu için.ben simdi neye inanicam?