BusraGS canım hiç korkma. O kadar kolaydı ki, spinal oldum, mükemmel geçti. Bide benim bundan önce sezeryan gibi 2 ameliyatım var, bu 3.açışları oldu. Ona rağmen cabuk toparladım. Zaten bebeğini kucağına almak için hemen iyi olmaya bakıyorsun merak etme.