Tucu3435 Hamilelikte leke oluşmaması için yaptığınız bir şey var mı ? Ben leke kremi kullanmama rağmen üst dudak,alın ve yanaklarımda kararmalar oldu nasıl geçer ne yapmalıyım canımı çok sıkıyor :(
Ebru-isil Tucu3435 doğumdan sonra azalıyor canım ama güneş kremi sürmeden evden çıkma.Güneş lekesi de oluyor.
Barkoddg Tucu3435 Ben de olusmadi doguma 8 gunum var ama olsa cok takardim galiba. Eskiler dogum aninda sacinizla silin yuzunuzdeki teri derlerdi gidiyormus. Kuzenim dogumda yanimda sadece beyaz tulbent goturdum onunla sildim gecti demisti. Madecassol sur simdilik geceleri canim cok olmadi dogumdan sonra gecmemis olursa cildiyeye gidersin.
Tucu3435 Barkoddg evet ben de duydum onu ama daha da artacak diye korkuyorum.Madecassol hamilelikte kullanılabiliyor mu
Huriyeolgn Gunes ısıgının cok yogun oldugu saatlerde cıkınca malesef gunes kremı ne kadar ıyı olursa olsun lekelenme oluyor hormonlardan dolayı gunesın etkısı ıle olustugunu dogumdan sonra gecebılecegını soyluyorlar ya gorucez 😕