Bu düşük tehlikesi neden oluyor ? Fazla iş yapmak, ayakta kalmak, ağır kaldırmak, yediğin içtiğin falan mı ? Bende 10. Haftadayım daha bir lekem bile gelmedi şükür. Ama dün akşam böyle kesik kesik sancı oldu sanki tekme atar gibi sol taraftan kasıktan.