Cuma gunu az birsey kanama yasadim ve acile gittim. Herhangi bir mudahalede bulunmadilar. Carsamba gunu icin randevu aldim. 8+4 gunluk du bebek ultrasonda 6+5 cikmis. Cuma gununden itibaren tuvalete gidince kan geliyor ve peceteye silince de geliyor. Korkuyorum hamileligim bu kanama yuzunden sonlanirmi ya da bu sekilde kanamalar yasayarak bebek tutunurmu. Bu sekilde sorunla karsilasip bebegini kucagina alan varmi . Ya da kendimi kotu seneryolara hazirlamammi gerekli. Cok uzgunum.