Merhaba kızlar hamileliğimin daha 10 +5 haftalığım ve sürekli tansiyonum düşüyor ne kdr önlem alıp dikkat etsem değersin bu durumla karşılaşıyorum bnm gibi hamileliğinde tansiyon düşüklüğü yaşayan oldu mu ve n’aptınız bebeğin üstünde etkisi de oluyor mu bunun ?