Annem42 Selamun aleykum arkadaslar 26+5günlügüz dün gece siddetli bas agrısı ıle acıle geldim nst ye bgldlr ve agrlrm cıktı hastaneye aldılar bna dua edin nolur🤲
Annem42 ikincikezanne- iyiyiz canım ultrasondn geldm yenice kızım iyimiş suyu falan yeterli bas asagı dedı 874gram olmus bırazdn doktor gelip sonuclara bakacak bakalım ne dıyeck
Annem42 Ikrasltn yok canım 3.rabbim nasıp ederse ilkınde de yatmstm ama cok sukur erken dogmamstı buda öyle olur insallah. Evet nst de agrlrm cıktı ama bn hsttmyrm
Annem42 Ikrasltn evet canm ama cok sukur cıktım cıger geliştrci yaptılar 2tane 1ay snra kontrol dedıler