Busegulll35 38+6 da bebegimin suyu azalmış azar azar su sızıntısı yaşadım suni sanci verilcek olmazsa sezeryana alınıcam dualarınızı bekliyorum 😊
Frozen-06 Busegulll35 hayirli dogumlar canim. Ayni seyi bugun yasadim sezeryanla sonlandi benimki. Yanina islak mendil al. Suni sanci cok terletiyor. Ferahlarsin mendili yuzune surup
Wonderanne Busegulll35 Allah yardımcın olsun Allah kurtarsın insaAllah 🤗🌸🤲🏻 suyum geldigi için doğuma gittim suni ile bile açılmam olmadı zorunlu sezaryen oldum insaAllah sen normal doğum yapabilirsin
SeHer1909 Busegulll35 hangi doğum senin için hayırlı ise o olsun inşallah 😇 sağlıkla kavuş evladına ♥️ Darısı bana inşallahhhhh
Busegulll35 Frozen-06 alıyım canım teşekkür ederim allah uzun ömürler versin insallah canim hayirli olsun 😊
SeHer1909 Busegulll35 hastanede misiniz şu an siz? Benim de suyum hep sınırda çıkıyor bir de plasentamda yaşlanma var 38+5 olduk yarın kontrol var da heyecan bastı tabi
SeHer1909 Bir de benim bazen böyle iç çamaşırım ıslak gibi hissediyorum değişiyorum peçete koyuyorum hemen nemleniyo rengi değişiyor ama çokkk da sıcak hava ondan mı sudan mı anlayamıyorum siz anlamış mıydınız sızıntıyı ne çok soru sordum yahu 🙈
Nilaydogan SeHer1909 benimde akıntım var su gibi bazende beyaz, korkuyorum anlayamıcam su gelmesini diye
SeHer1909 Busegulll35 yaa bebeğin hayırlı olsun o zaman her şey yolunda mııı Bizim yarın kontrol bakalım ne dicek dr