Tazeannelikk Hanımlar merhaba 39+3 haftalık hamileyim, az önce yarım çay bardağı kadar su geldi, lavaboya gittim az daha geldi şimdi yine ara ara biraz geliyor suyum mudur bu? Duş alıp hastaneye mi gitmem gerekiyor hemen?
Tazeannelikk ikincikezanne- hayır hiçbir şey yok, uyurken biraz geldi lavaboya geldi biraz daha geldi, üstümü değiştirdim iç çamaşırımı yatağa gittim yine ıslandı çamaşırım ve durdu
Tazeannelikk ikincikezanne- teşekkür ediyorum, yavaş yavaş hazırlanıp hastaneye geçeceğim doktorum öyle demişti sanki hafiften sancım da vuruyor
ikincikezanne- Tazeannelikk Rica ederim dikkat et kendine stres yapma hic sakin ol sağlikla kavuş yavruna allah yardımcin olsun 💜