Kızlar dün daha belirti yok die yazmıştım bugün kontrolüm wardı dr ultrasonda boynuna 2 kez kordon dolandığını söledi 🙄 normali bekliodum ama bunu duyunca riske atmayı hiç istemedim hemen yatış werdiler we saat 9 çeyrekte meleğimi kucağıma werdiler 🥰🥰🥰 şuanda yanımda uyuyo demeyi çok isterdim ama gözler ferfecir okuyo anlıyomuş gibi beni etrafı olan biteni izliyo Allah hepinize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏