Merveatay Kızlar merhaba. 31. Haftamdayim iki üç gündür bebek bazen vajinanın üstünde alt karnimda hareket ediyor. Bu normal midir böyle olan var mı? Lütfen korkutmasın yorum yapın çok korkuyorum kötü bir şey olacak diye 🙄
merve_yazar96 Merveatay Suan bende 31 haftalıgım canım bendede oluyor normal bebek yerlesmeye calısıyor dogum pozisyonunu almaya calısıyor o yüzden oluyormus bende sormustum
Sedley Merveatay Korkma canım bende 37 haftama girdim dışarı çıkacak gibi alt tarafımı zonklatıyor. Artık büyüdükleri için sığmıyorlar nereyi bulsa itekliyorlar ☺️
Merveatay merve_yazar96 ay içimi rahatlattin canım korktum ben de erken doğum belirtisi filan değildir di mi
merve_yazar96 Merveatay Yok canım yokk korkma erken dogum felan düsünme kötüyü cagırma derler ya sen sadece bebegim iyi cok sükür hareket ediyor diye düsün bazıları hareket etmiyor diye endiseleniyor bak sende öyle degil ne güzel hareket ediyor hissediyorsun
Merveatay MinnakLiva daha önce hep yukarılarda oluyordu şimdi assada hissedince korktum. Teşekkür ederim canım