Rabia95 Eta21 yarım çay bardağına tuzu dök iki tatlı kaşığı karıştır erit tüm ağzını çalkala yaklaşık bir dakika iyi gelir. Tansiyon problemin varsa yapma ama.
Bsrayby Eta21 yaklaşık iki hafta önce ben de çok çektim diş agrısını. Diş etim şişti agırısı kulağıma kadar vuruyordu. Oturup ağlıyodum. Çözüm bulamadım. Sonra karanfil ve karanfil yağı kullandım. Birde paradontax diş eti uzmanı macunu aldım ve yumuşak başlı diş fırçası onu kullandım düzenli ki hala devam ediyorum. Diş etim şiş ama agırmıyo çok şükür.
elkakimmon Eta21 sirke , biraz tuz, sirke kadar ya da daha az su karistir gargara yap sonra ağzında biraz beklet tükür canim. Bunu düzenli yaparım ağrım olmasın diye . Disimden biraz çekiyorum maalesef
Eta21 Bsrayby benm diş etimde sıkıntı yok inanın dün gece uyumamışım çok kötüyüm dün geceye göre iyi ama hala ağrıyor sadece karnafil koydum gargara yapack halmbile yoktu boşuna parol atmak istemiyorum çünkü parol bende geam etki etmiyor hamilelikten önce dexday majezik arveles kullanıyordum onlar anca beni paklıyordu şuan napacm bilmiyorum bu gece naısl geçecek bu acı ne kadar sürecek
Bsrayby Eta21 benim diş etimle birlikte ağrıyordu dişim yani hem diş hem diş eti dediğim gibi paradontaxı bi deneyin derim ben belki bendeki gibi etkisi olur yinede siz bilirsiniz