mithat65 valla canım salih ismini kayınvalidemin aklına geldi baktım anlamıda güzel olur dedim ensar ismi de benim çook hoşuma gidiyor başından beei istedğim isim salihin sonunada ensar koycam ondan ama gel gelelim görümce milleti biz ne diycez salihmi ensarmı diyo bende siz ne derseniz deyin ben ensar da derim salih de derim dedim