Zgibu54 canım benim hamilrliğimdede bebekte gelişim geriliği oldu haftayla uyumlu değildi. Doktorum ne kadar yediğimi sordu, bende bebeğe kan gitsin diye çok yediğimi aöyledim. Doktorumda çok yediğin zanan , yediğin besinler daha sindirilip kana karışmadan diğer besinler vucuda girerbu sefer vücut diğer besinleri sindirmeye çalışırken bir öncekiler barsaklara gider. Evet kana karışır ama çok yeyince kan akımıda yavaşlar bu yüzden bebeğe senin tahmin ettiğin kadar yaramaz demişti.
hamilrlikte normal beslenme ölçünde beslenmeye devam edip sadece porsiyonlarına bir yumruk kadar daha yemek eklemen yeterli olurmuş. Sabah kahvaltı, öğlen yoğurt ve meyve , akşam yemeği gayet yeterlidir. Öğlen yoğurt , 1 şişe maden suyu ve bir adet muz bebeğe gayet iyi yarıyor diğer öğünlerin hamilelikten önce neyse o olsun 😘