Deletedmom417 Kaçıncı haftada başladı nasıl bir his bende oluyormu olmuyormu anlamdım 28+4 haftalık hamileyim
Sedley Deletedmom417 Kaçıncı haftamda başladı hatırlamıyorum ama sürekli kalp gibi atıyor karında olsa anlarsın zaten tekme gibi olmuyor pıt pıt atıyor devamlı
Minikum Deletedmom417 ne zaman başladığını hatırlamıyorum ama böyle ritmik bir şekilde pıt pıt atıyor
BebekK Deletedmom417 kalp atışı gibi ritmik hareket oluyor böyle pıt pıt diye açıkçası beni biraz rahatsız ediyo tam böyle sol kasığımda göbüşü ordan sürekli pıt pıt sanki damar atıyo gibi
Aygul01 Deletedmom417 benim 25 haftada olmustu sanırım kalp atışı gibi ritimli bir şekilde. Anlarsın ya anlayamayacak bir sey degil ☺️
Lamoa Eyer hickirirsa hiss etmemen imkansiz bas baya hickiriyor🤣 benim karnimi bile titretiyor. Basinin nerde oldugunu hickirigindan biliyorum🤣🤣
Deletedmom417 Aygul01 bu 1 haftadir bazen pıt pıt bisi oluyor ama uzun sürmüyor 3 4 kere pıt pıt diyir bitti bumu sence
Aygul01 Deletedmom417 yok canım hıçkırık bi kaç dkk suruyor oyle 3,4 kez degil ama belki daha küçük olduğu icin hissetmiyorsunuz sma gerci o haftalarda artık baya bi hissetmen lazım ben 25de hissetmiştim cunku.
Deletedmom417 Aygul01 hıçkırmaması kötü birşey mi hic sizin anlattiklariniz gibi birşey hissetmiyorum ben
Lamoa Deletedmom417 benim ilk kizim baya 32den sonra hickirmaya baslamisdi istahsiz bi cocuk zaten simdide ancak bu 25lerden basladi qaliba istahli olacak. Bence kotu bisey deyil. Sadece icmiyor suyundan her insan farkli yaradilir.