Öncelikle merhaba herkese bende sonunda doğurdum sizinle paylaşmak istedim doğum hikayemi 16.07.2020 sabah 5 bucukta kalkıp corba içtim doktorum hafif kahvaltı yap dedi 6 da artık kesinlikle bişey yeme dedi ve yemedim içmedim saat 10 da haatanede olmam gerekiyordu duş aldım sacımı düzledim makyajımı yaptım tıpkı bi düğün edasındaydım🤣 hastaneye gitmek üzere hazrlandım ve saat 10 da evden cıktık hastaneme gittik buarada evime cok yakın yürüme mesafesinde hastanem haataneden bakınca evime gören bi odaya düşmemde süperdi içim huzurluydu neyse hastaneye geldik işlemleri baslattık yatmak için doktorumu gördüm sormak istediğin bişey varmı spinalle ilgili veya amaliyatla ilgili dedi hayır dedim hocam herşeyi biliyorum dedim entresan dedi sasrdı bi tamam o zaman işlemlerini yaptır dedi 1 bucuk gibi amaliyat yapacam dedi buarada bende heyecanda yok korkuda yok neyse damar yolu actırdım serum taktılar bebeği beslemek için daha sonra odama aldılar sonta taktılar en korktugum sondaydı ve evet canımı yakmıştı sonda neyse nst ye bagladılar saat gecmek bilmiyordu 1 ken 2 oldu ve hasta bakıcılar grp beni aldılar amaliyahaneye indik orda bi düzeni eşinle vedalaştım gene aglamıyorum sarıldık birbirinize herşey güzel içeri girdim saat 2 bucukta oldu amaliyat için bi odaya alındım orda anestezi uzmanı şimdi sana iğne yapacam dedi kendini kasma dedi buz uyguluyorum ilkini uygulafım şimdi 2ci dedi ve aonra eliyle kontrol edip iğneyi yaptı sakın korkmayın acımıyor dedi neyse ayaklarım karıncalandı ama anestezi uzmanı hastaya yardım edin diyene kadar ben ayagımı kaldrıp koydum sedyeye yavastan ayaklarımı hissetmemeye başladım ama oynatabiliyordum sonra üzerine mrtüyü serdiler doktorum geldi benimle sakalaştı ve başladılar amaliyata hiç birşey hissetmedim bazıları dokunduğunu hissettim yazıyordu burda onu bile sadece cekiştrme hissediyorsunuz biraz sonra meleğim dogdu hayırlı olsun dedi doktor bana gösterdiler yanagıma koydular en güzel duygu miden bulanırsa söyle iğne yapacaz dediler ve dikerken bulandı midem bulanıyor dedim hemen iğne yaptılar oda gecti sadece dikiş işlemi bitince bi aüre orda yattım o ara susadım yardım edin diyorum kimse duymuyor nefesin kesildi neyse üzerindeki örtüler kalktı beni ne zaman yukarı götürceksiniz dedim simdi dediler beni aldılar sedyeye koydular eşim dışardaydı kızımız nerde bitanem dedim yukarda ben seni bekledim dedi cıkarkende gülümsedim odama geldim meleğimi giydirmişler uyuyordu ben anesteziden sarhoş gibiydim serumlar takıldı 3 4 saat sonra az az agrım başladı agrı keaici yaptılar ben istedikce spinal sezeryanım cok güzel gecti asla korkmayın burda herkes farklı konuştu korkuttu ben genede inatla spinal yaptım yan tarafım normal dogumhaneydi ben gece kalktım gezdim normal yapanlar suni aldıkca resmen yalvardı Allaha brnse geziniyordum ilk kalkışta o kadat zor degildi hafif bi sancı yaptı sonra yürüdükçe gecti korkmayın sezeryan yapacak arkadaşlarım hep pozitif olun meleğinize kavuşmayı hayal edin hiç gözümden yaş gelmedi herşey cok güzeldi hakkınızı helal edin uzun oldu sormak istediğiniz olursa severek cevaplarım🙏😍❤️👩👧🤲🏻