Ysmnnnnn benim ilk doğum normal bekliyorduk açılma olmayınca sezaryene döndük. Sezaryen olmama rağmen çok çabuk ayağa kalktım ve toparladım. Sezaryen yerim çok küçük. Şimdi doğumum bayrama denk geliyor ve kendisi izinde onun için çok çok üzgünüm. Bence gayet memnun kalacaksınız. Sağlıkla alın kucağınıza🌸