Kızlar bu ara forumda kurbanda çiğ ete dokunmamakla alakalı şeyler dönüyor. Özellikle açık yara varsa dokunulmamasi gerekiyormuş. Ben bundan iki ay önce kaynanamla kuzu kesilmisti onu ayikladik saatlerce ve o sırada parmağım kesilmisti ve dogramaya devam ettim. Sizce bir şey olmuş mudur? 30. Haftadayim. Yine kuruntudan kafayı yemek üzereyim. Lütfen bilen eden yazabilir mi😟