Merhaba kızlar bende 33 +0 ım. İki haftadır benimde karnım çok sertleşiyor. Birde ne zaman yürüyüşe çıksam çok sertleşiyor tam ortada yanlarda değil. Sertleşme sıklığı çok arttı şu sıralar. 😔 bende yatamıyorum. Doktoruma gitmedim bi sıkıntım yok die çok şükür. Bayramdan sonra gideceğim bakim ne diyecek. 35 haftalıkken açıklığı bakan oldumu acaba??