Aysegul_trn1402 Ben aşırı halsiz kalıyorum ve kusuyorum ne ilaç kullanıyorsunuz ve ne tedaviler görüyorsunuz hamis anneler nolut bana yardımcı olun
Hatice1834 Aysegul_trn1402 Ben de şuan 2.5 aylığım ama günde 5-6 kez kusmalarım oluyordu taa ki prilam kullanana kadar şimdi şükür hafif bulantım oluyor ama bazen günde 1 kez bazen hiç kusmadığım oluyor ilacı kullandığım için
BebekK Aysegul_trn1402 prilam dr geceleri 2 tane alıyorum 33 haftamdayım hâlâ kullanıyorum. Kim bulmuşsa Allah razı olsun vala 🤲🏻😇
Solinim Aysegul_trn1402 36+4 günlük olduk hala kusma ilacı alıyorum prilam dr çok güzel bi ilaç tavsiye ederim
Aysegul_trn1402 Busemsii peki bu ilacın bebeğinize zararı var mı bana bi ilaç verdi çok pahalı 120 TL alamıyorum medpamid var ama oda çok halsiz koydu
Hatice1834 Aysegul_trn1402 İlacı kullanmadan açken de tokken de kusuyordum afedersin karpuz yesem bile çıkıyordu birşey yiyemiyordum ama ilaçtan sonra şükür bulantım olmadığı için herşeyi yiyebiliyorum çok nadir akşamları bir kez kustuğum oluyor o da akşama kadar ilacın etkisi azaldığı için
BebekK Aysegul_trn1402 canım 50 küsür lira ama sgk karşılıyor aile hekimine yazdır mesela 2 kutu internetten araştır fiyatlar yazar orda sgk kapsamında ne kadarsa o da yazar ben geceleri yatmadan 2 tane içiyorum aç tok fark etmiyo
Hatice1834 Aysegul_trn1402 Olur inşallah canım ilaca başla hemen bence yazık etme kendine. İlaçtan önce artık dayanamayıp hüngür hüngür ağlayıp gece yarıları eşime kendimi acillere götürttüğümü bilirim hoş onlarda bişey yapmayıp eve gönderdiler ya 😒
aselelif06 Ben de prilam kullanıyorum doktor yaZmadan aldım başladım kendime geldim . Doktoruma sorunca da kullan sabah akşam dedi al pişman olmazsın
serenaypos Aysegul_trn1402 Canım ben 8 aylığım hala kusuyorum. Hamileliğimin başından beri de kustum. Geçiren tek ilaç prilam Dr ydi çok faydasını gördüm hala kullanıyorum