Defneada Miragee o burun tıkanıklığı var ya beni maf etti. 24 haftalığım kabuklanıyor ara ara kanıyor :(
Kadiss Eda_okur262627 yalnız degilsın canım sıcak mahvediyor artık son haftam bıde sımdı daha da zor 🤦
Busrayildiz41 Miragee o haftalarda bende de cok oluyordu otrivin kullandım ama onu da en fazla 1 hafta kullanabilirmisim sonrasında eşim sinbonun hava nemlendirici makinesini aldı bas ucuma koyuyor calistiyorum sabaha kadar burnum o sayede kendine geliyor içindeki su bittiğinde de kendiliğinden duruyor sıkıntı olmuyor kesinlikle oda nemlendiricisi makine almanızı tavsiye ederim hem ileride bebis içinde lazim olabilirmiş odanın nem seviyesi icin ise yarıyor 👍🏻
Silay35 Romatizmam var kol ağrısından sabahlıyorum forumu hatmetti beynimi ağrı düşüncesinden uzaklaştırayım diye
Pelinim55 Bende bu saatte ayaktayım 24 haftalık daha burun tıkanıklığı yıkamaktan burnum kanıyor, hamile yastığı aldim yine de sol kolum felç, acıkıyorum migdem bulanıyor daha saymak istemiyorum 😊
Eda_anne 1 de yattım 3 de kalktım😫daha uyucam..aslında uykum var ama uyuyamıyorum 🙈allah sonumuzu hayretsin 😂
lizge Eda_okur262627 dün gece gözüme uyku girmedi her gece olduğunda ağlayasım var bugece uyku yok bizeee dıyo bebiş🤣