Mucizelerim34 dogru ben bakude yasiyorum,burda karantina daha bitmedi,disari cikma
yasagi var🤦🏽♀️Tum avmler kapali,o yuzden bisey alamadim daha.37 de de sekerden dolayo doktorum
sezeryan yapicak.cok uzatmayalim dedi.sunu. Surasinda 20/25 gun kaldi ve ben bi tek emzik
ala
bildim eczaneden dusunsene😭