962552- canim bende ayni dertten muzdarip durumdayim 23.haftamdan beri doktorum.suyun az diyo oyle boyle 32 hafta bitti perinatolojiye gittim bebegin suyunun gayet iyi oldugunu soyledi istersen sende bi gorun bebegin suyunu ne yaparsan yap yukseltmenin mumkun olmadigini soyledi perinatolog ben 4 lt kadar su iciyorum senin suyunla bebek suyu ayri kendi suyunu kendi uretiyor dedi havuc suyu ictim bol sulu seyler tukettim hic bi faydasini gormedim benimde persembe gunu kendi doktoruma randevum var doktoruma kalsa 35.haftada alalim diyor suyu az dedigi icin perinatolog neye dayanarak alcak diyor valla bende kafayi yemek uzereyim