RabiaMG Tugcngz hicbir belirtim olmamasina ragmen gebelik sekerim cikti. Yaklasik 2 aydir diyet yapiyorum. Ama yukleme yaptirmasaydim eskisi gibi beslenicektim ve seker bebek icin cok zararli bence yaptirmalisiniz
Siibeell Seymaaygzz pınar hoca benimde açlık tokluguma baktı onlar normal çıkınca hiç şeker yüklemesi felan yapmadı konusu bile geçmedi bende sorucaktım unuttum açlık toklukta normal çıkınca üstüne düşmedim açıkcası
Anonimmama Tugcngz yaptırmalısın kesinlikle bebeğin sağlığı için en önemlisi.. 🤗 bide bu postu sabitlemeleri lazım çünkü çok soruluyor