DilanDag Tugceee38 eeevett aynıyız inşallah bana tahmini doğum tarihi 3 ekim dediler ama Eylül sonu olur diye düşünüyorum size tahmini doğum tarihi verdilermi💜
M_N_R Mom_of_two_angles Evet canim normal dogum istiyorum.Cok şukur bu zamana kadar engelliiycek bi durum olmadi.Ama cati muayinem yapilmadi daha.Bakalim hayirlisi in şe ALLAH.Ama gonlum normalden yana.Sen isteyerek mi ?yoksa zorunlu sezeryan mi ?
Mom_of_two_angles Suleyuceee hani sayili gun cabuk gecerdi😭gecmek biilmiyor bendede, hemde bu sicaklar