Edaedaeda Kızlar saçlarım çok kuru çok elektrikleniyor birbirine giriyor kuruluktan kuru saçları olanlar şampuan olarak ne iyi geliyor size
1994ozg Edaedaeda restorex kullanıyorum ve duşta maske kullanıyorum morfose marka olan ama elseve falanda iyi, kurutmadan önce de pantene argan yağından sürüp kurutuyorum
Serena Edaedaeda loreal paris elseve komple onarici bes sac maskesi var beyaz kavanoz kirmizi kapakli dustayken kullaniliyor saca baya nem veriyor bide dus sonrasi argan yagi kullanabilirsin yada elidorun dus sonrasi kremleri var ayni sekilde lorealin mucizevi yag sac guzellestirici kremi var dus sonrasi kullanilan bu urunler saca nem verip elektiriklenmesini onluyor
Eeezgi Şampuan Gliss kullanıyorum, benim de kuru saçlarım 2 günde bir procsin boom butter sürüyorum iyi geliyo düğümleri açılıyo hemen