Hanımlar imdat😫 dün gece yediğim et arka üst fişime sıkıştı çıkmadı, gömüldü. Gece ağrısından uyuyamadım. Sabah bi baktım yüzüm şişmiş. Diş eti iltihaplanmış. Doktora gittim bugün. 8 haftalık hamileyim dedim. Röntgen çekemem bu durumda dedi. B grubunda bi antibiyotik verdi.zararsız dedi.
buz koydum , tuzlu gargara yaptım ilacı yedim değişen bişey yok. Bi de bulantının üstüne eziyet oldu bu. Var mı yardımcı olacak biri. 🥺