Mrvkndz Merhaba arkadaşlar. 30+2 deyiz. 8 gündür kabızlık çekiyorum. Ve hiçbir şekilde çözüm bulamadım doğal yollarla. Benim gibi olan var mı acaba. Nasıl çözdünüz. İlaç falan verdi mi doktorunuz 🥴🙄🙄
Tgbkzn Valla ben öyle çok sıkıntı yaşadığım zaman doktorumdan onaylı lavman yapıyorum yada 1 tane bekunis içiyorum canım ama doktoruma danıştım sende danış istersen