minigim__1 Mutlu annelerimiz oncellimle merhaba 🤗Doktor bebeğin gözünü göremediğini söyledi bunu yaşayan var mı acaba?
Tugba_34 minigim__1 ikili taramada ense kalınlıgına bakılmıyo mu down sendromu riskine karsı gözde mi görünüyo ilk defa duydum
Havagul Canım detaylıya gidince bakıyorlar gözlerin lensleri var demişti bana bu önemlidir demişti ama 2lide öyle gözle ilgili bişey söylemedi doktorum
minigim__1 Havagul bana 2lide midesi yok demişti bi hafta sonra tekrar gittim o zamanda gözleri göremedim dedi her gittiğim de bisey diyecek sanırım
Havagul minigim__1 hiç canını sıkma canım daha ilk başlarda hiç bişey belli olmuyor çocuk doğuncaya kadar hiç Bi söylediklerinin netliği yok aslında
minigim__1 Tugba_34 ultrasonla bakıp söyledi onun harici bi sıkıntı yok dedi bilmiyorum bende anlamadım