Esma1290 tamamen kendi doğumumdan yola çıkarak anlatıcam. Sabah 9 10 gibi suniyi almaya başladım 120 lere kadar sancı çıkıyordu yürüdüm hep hiç yatmadım desen yeri yürüyüp hareket ederken ağrıyı az hissediyorsun. Açılmam bu arada 6cm e kadar böyle devam etti 7 cm olunca suyumu patlattılar işte o zaman ağrı biraz can sıkıcı oldu. Ama o saatten sonra doğum çok hızlı ilerledi. 2 saat içinde tam açıklık olmuştum ve doğurdum. Ikınma evresine gelip tam açıklık olunca sancılar 25 30 falandı ama ağrı çok hissediliyordu orda da ıkındıkça rahatladım. Tavsiyem nefes egzersizlerine ve ıkınmaya çalış. Maksimum 2 saat çok fazla acı çekiyorsun ben ne ara bitti anlamadım çünkü o acıyla başetmeye çalışırken zaman nasıl geçti anlamıyorsun.