Hanimlar merhaba🌼 Geçen hafta adetim bit hafta gecikmişti sonra adet oldum normalde 1 hafta sürerdi ama bu sefer 4 gun oldum ve geciktiği zamanlarda cok fazla oluyordu ama bu sefer normalinden de az oldu bi iki gundur midem bulaniyor ve basim donuyor ayni şekilde bi iki gündür beyaz renkte kıyamlı hatta boyle ayni balgam gibi akıntım oluyor sizce hamile miyim ?