NazMelis Melekanne2606 benim 4 veya 5.haftada kahverengi-pembe akıntım olmuştu, doktorum progestan başlattı.
fe_fe Melekanne2606 bende 8+6 Dayım öyle bir durumla karşılaşmadığım içim bilemiyorum canım ama en iyisini doktorun bilir
derinsvy Melekanne2606 benim bugün pembe oldu sonra kırmızı gibi hemen doktora gittim ama bişey yoktu düşük tehdidi olabilir tabi dedi günlük progestan iğne verdi
Roseshah Melekanne2606 6+5 haftalığım ben ve bende de oluyor ve kasık ağrısı da progestan kullanıyorum bayramdan sonra kalp atışı dinlemeye gideceğim inşallah her şey yolundadır… sürekli olsa ve kanama başlasa hemen giderdim doktora ama şu aşamada ben gerek duymadım çünkü araştırıyorum bunları yaşayan bir çok kadın olduğunu farkettim yine de progestan kullanmıyorsanız doktora gidin bi
Dilarakrkc Merhaba☺️ Ben 9+4 haftamdayım bendede yapışkan açık kahverengi akıntı geldi canım internetten araştırdım normal diyorlar kırmızı renk olmadığı sürece, ama Yinede Emin olmak için haftaya kontrolüm var o zaman soracağım doktoruma inşallah.
forever23 Melekanne2606 benim olduğunda doktorum normal demedi ve progestan iğne verdi ama sadece 5 tane üç günde bir oldum ve bitti