Pamukpamukk Kızlar merhaba bugün dişimde aniden apse oluştu ve cok şişti 6+5 hamileyim ne yapmam gerekiyo hamilelikte diş doktoruna gidiliyomu hic bir bilgim yok.Bilgilendirirseniz çok sevinirim 🙁
Meriwa Pamukpamukk diş doktoruna gidiniz en güzel o yardımcı olur size apseli dişe mudahale edilmez ilaç kullanılmazsa bebeğe daha cok zararı vardır yapılcak işlem için zaten kadın doğumcunuzdan onay ister korkmadan tereddüt etmeden gdin evde koca karı işleriyle geçmiyor
8152 @Pamukpamukk tabiki doktor daha iyi bilir ama benimde 20lik dişlerim çıkmaya başladı ve apse de oldu günde iki kere mutlaka fircaladim her akşam yatarken mutlaka fircaladim öyle geçti birde gargsra yapabilirsin tuzlu suyla veya gargara alabilirsin yada zencefil mı ne bişey var ondan koy oda iyi gelir