EsEf Deniz68 ben aseton zararlı diye duydum oje sürmeyi normalde çok seven biriyim ama süremiyorum zararlıdır diye 😏
buseyusuf27 Deniz68 ayy canım okdr da degıl bır skntı yok kullan gıtsın hıc eksık olmaz ojem güzellik uzmanı oldgm ıcın sürekli oje degısıyorum mecbur doktor da bısey demedı
yba Asetonu solumamak gerektiğini biliyorum o daha zararlı. Asetonsuz oje çıkarıcı kullanılabilir. Ben kendim ilk 3 ay organ gelişimi olduğu için sürmedim kullanmadım hiç bir kimyasal. 3. Aydan sonra sürmeye başladım ojeyi.
Mrwemn Deniz68 ben surekli sürüyorum çünkü surmezsem kiriliyor tirnaklarim :( ama zararini bilmiyorum
Nidaabaserr Deniz68 çok uzun süre tırnağınızda kalmadığı sürece bi zararı yok diye biliyorum ben 🙂 tabi kalıcı oje falan zararlıdır 😌