Merii33 Gokozge canım unıqondan 10lu hastane çıkışı yaptırdım o kadar güzel ki hiç pişman olmadım aldığıma geçen gün yıkadım renginde sokma vs hiç bişey olmadı kısmetse inşallah doğuma 28 gün var o zamanda giydirip denicem 🙏🤭
Hilalyusuf Bende yaptırcam kar bebe sayfasına yastığı var 11li çantasıda hediyeli 190 tl aslında 180 tl 10 tl kapıda ödeme bakalım takipçisi çok baya memnuniyetide var
Senakartal Gokozge kesinlikle tavsiye ediyorum instagram adresi hirababyhome sayfasını özenli paletleme iletişim ve en önemlisi kalitesi 💎 aynı zamanda kalıteye göre cok uygun fiyatlı
RuzgarsMommy Tugba kuğu kesinlikle harika olmuş oğlumun takımlari bayildim yikadik ütüledim miss gibiler Hediye muslin örtü ay ay isimli kartlar da göndermişler sagolsunlar
yagmurclk Minikbirkalp Canım çiçek sepetinden mi sipariş verdin. Eğer ordansa kumaşı nasıl bende orda gördüm ama kumaşı iyi midir kararsız kaldım.
Minikbirkalp yagmurclk evet cnm ciceksepeti ben çok beğendim çok hoşuma gitti kumaşı da gayet güzel tavsiye ederim
Duruhnd Gokozge instagramdan sofianın_tasarımı adlı siteden yaptırdım kalitesi çok güzel 👍 https://instagram.com/sofianin_tasarimi?igshid=y7nntyo5mfe0