Kızlar merhaba hamile kalmadan önce sürekli araştırırımdım gerçi daha önce de post açtım görmeyenler için tekrar açmak istedim. Biz 2 senedir sebepsiz interfelite yaşıyoruz hamile kalmak için demediğimiz kür kalmadı benim çikolata kistim vardı sadece ve her doktor gebe kalmana engel değil diyordu yani ikimizde de sıfır sorun. Temmuz 27 için randevu almıştım aşılamaya başlayacaktık ve ben reglimden 3 gün önce 21 temmuzda hamile olduğumu öğrendim. Rabbim heeeerrrkese nasip etsin tez zamanda inşallah🙏🏼🙏🏼
•Kistim için pestil, keçiboynuzu pekmezi, 1 adet yumurta yağda kavurup reglim boyunca aç karnına yedim, reglim bitince çam ağacı tozu ve halis balı karıştırıp 7 gün boyunca yedim. Çok afedersiniz o ay resmen koca koca pıhtılar düştü rahmimden.
•bir sonra ki ay bunları tam uygulamasamda elimden geleni yaptım.
•ovülasyon strese sokuyordu beni yapmadım bu ay onun yerine 2 gün arayla birlikte olduk ama gerçekten zevk alarak sırf çocuk için değil yani gerçekten vücudum çok gevşedi stressizdim
•her ilişkiden sonda popomun altına yastık koydum ve yarım saat bekledim.
bence hem stres hemde bu kullandıklarım işe yaradı rabbime çok şükür🙏🏼🙏🏼 Aklınızda bir şey varsa sorun lütfen🥰