Mom046 Yaklaşık bir haftadır hafif göbek kaşıntılarım oluyordu bugün nemlendirici özelliğinden dolayı hindistan cevizi yağı sürüp masaj yaptım rahatladım. Bir zararı olmaz değil mi? Kullanan anne adayları var mı?
DilanDag Mom046 kullanıyorum canım herhangi bir zararı yok diye biliyorum, aldığım yer yemeklere bile kullanılıyor dedi 😂 catlaklarada iyi geliyor..
Gulcan0187 Mom046 sabah akşam bende çatlak oluşmasın diye kullanıyorum. Bi zararı yok tabi bitkisel doğal bişe aldıysanız
Ebru-isil Yararlı bile ☺️ Kakao yağıyla karıştırmanı da tavsiye ederim ben hamileyken kakao yağı Hindistan cevizi yağı ve badem yağını karıştırıp sürüyordum ve lierac da.Sıfır çatlakla atlattım.
Mom046 Zuzuum evet hindistan cevizi yağını badem yağından falan daha fazla önermişlerdi kaşıntı için özellikle kullanmak istedim umarım bende de çatlak sorunu olmaz
Mom046 Gulcan0187 %100 saf hindistan cevizi yağı diyor. Yemeklerde salatalarda saç vucut bakımında kullanılıyormuş kullandığımdan beri yan etksiini görmedim aksine rahatlattı umarım görmem de ☺️
Zuzuum Mom046 tek etkili olur mu bilmiyorum canım bu gebeliğimde de hemen ikisine başladım lierac biraz pahalı ama bütçen varsa kullanmanı öneririm nette baya uyguna bulabilirsin
Mom046 Zuzuum Trendyolda bulmuştum ama bu cıkan garip muhabbetler den sonra elim varmadı. En uygun oradaydı eczanelerde cok pahalı cidden
icegul Ebru-isil bende kantoron yağı var. Annem iyi gelir dedi. Daha 12 haftalığız. Sizce de önler mi.
Ebru-isil icegul kantaron yağı zeytinyağ ile yapılıyor kayınvalidem yapar yazları.zeytinyağı da süren var işe yarar bence canım.
Mom046 Zuzuum satılık cocuk muhabbeti. Net bi açıklama da gelmedi o sebepten bi soğudum o uygulamaya karşı
Zuzuum Mom046 he aslında açıklama yapılmıştı ben görmüştüm ama içine sinmiyosa cimri coma da bakabilirsin