Merhabalar 🌺 ben Seher hanıma gidiyorum. Çok çok memnunum. Randevu saatleri sarkıyor genelde ama ilgi alakası ve güler yüzüyle arayı kapatıyor. Muayene ücreti 125 lira. Gereksiz hiç bir tahlil vs istemiyor. Aksine sağlık ocağında yapılabilen tahlilleri ben demeden kendisi sağlık ocağında yaptır diyor. Muayenesi en az 20 dk sürüyor. Sonuna kadar normal doğum taraftarı. Ben bir şey sormadan kendisi herşeyi açıklayıp anlatıyor sağolsun. 🌺